Představujeme vám motory, které můžete najít ve strojích New Holland

14145609755_84dafc5155_k.jpg

Naprostá většina motorů v technice New Holland Agriculture pochází ze sesterské firmy FPT Industrial, kde se vyrábí motory nejen pro zemědělskou techniku, ale také pro stavební stroje New Holland, nákladní vozy IVECO, autobusy IVECO, vojenská vozidla IVECO, požární vozidla MAGIRUS, příměstské vlaky a sportovní lodě. Na stránkách výrobce si můžete prohlédnout kompletní prezentaci společnosti FPT Industrial, kde najdete také kopletní popis jednotlivých řad motorů. Níže vám přinášíme přehled motorů a jejich hlavních výhod.
 

V kompaktních traktorech řady T4S najdete spolehlivý tříválcový motor s označením S8000.

Nejlepší volba výkonného a hospodárného motoru
Technologie vysokotlakého vstřikování paliva Common Rail​
Turbodmýchadlo do těžkých pracovních podmínek
Tak chladný, jak to máte rádi
Čistý vzduch, jednodušší údržba
Pracujte, jak jste zvyklí i při nízké kvalitě paliva

T4S & motor

Zvolte si výkon dle Vašich potřeb
  • Úrovně výkonu: 55 – 65 – 75
Nižší spotřeba paliva pro provedení Vašich racovních operací
  • Technologie Common Rail
  • Velký kompresní poměr
Zcela spolehlivý
  • Provozem prověřená série motorů FPT S8000
Nízké emisní limity
  • V souladu s emisní normou Tier 4A
Generuje velký elektrický výkon
  • Alternátor 120 Amp

T4S & Common Rail

Systém vstřikování paliva s vysokou účinností
  • Vysokotlaký systém vstřikování paliva Common Rail s řízeným vstřikem umožňuje optimální rozprášení paliva ve spalovacím prostoru
  • Optimální rozprášení paliva ve spalovacím prostoru vede k dosažení vyššího výkonu a kroutícího momentu, širšímu pásmu konstantního výkonu, většímu převýšení kroutícího momentu a vyšší efektivitě paliva
  • Spolehlivý a s vysokou životností
  • Léty prověřený v náročných restech
Precizní technologie rozprášení paliva ve spalovacím prostoru
  • Rozprášení paliva v celém spalovacím prostoru motoru
  • Speciální tvar spalovacího prostoru umožňuje dosáhnout perfektní turbulence vstřikovaného paliva
  • Spálením veškerého paliva získáte takový výkon, jakého jen může palivo dosáhnout
  • Nižší kouřivost a emise
  • Nedochází k rázovému namáhání pojezdového ústrojí

T4S & turbodmýchadlo

Turbodmýchadlo
  • Využívá "volnou" energii z výfukových plynů
  • Zvyšuje tlak v sání pro lepší plnění motoru stlačeným vzduchem
  • Vyšší kroutící moment v porovnání s klasickým motorem stejné velikosti, ale bez přeplňování
  • Celkové zlepšení účinnosti hoření ve spalovacím prostoru

T4S & chladič

Mějte motor stále zahřátý na požadovanou teplotu, ať jsou Vaše koně silní!
  • Nově navržená nádržka chladicí kapaliny
  • Ventilátor pro plnohodnotný tok vzduchu:
  • 10 lamel
  • Chladič motorového oleje pro zajištění požadované kvality motorového oleje
  • Účinný hliníkový chladič
  • Mezichladič stlačeného vzduchu (kromě T4.55 Tier3)
Mezichladič stlačeného vzduchu (Intercooler)
  • Ochlazuje horký vzduch v sacím potrubí za turbodmýchadlem
  • Ochlazením slačeného vzduchu v sání docílíme lepšího plněníní spalovacího prostoru motoru
  • Písty generují větší krouticí moment už při nízkých otáčkách motoru
  • Perfektní rozprášení paliva ve spalovacím prostoru
  • Snižuje přehřívání motoru (nedochází k výkyvu teploty)

T4S & údržba

Výkonný motor s dlouhou životností musí dobře "dýchat"
  • Velký vzduchový filtr motoru umožňuje velký průtok nasávaného vzduchu a dokonale jej čistí
  • Nasávací otvory předčističe rozvíří nasávaný vzduch, a tím dojde k oddělení těžkých prachových částic, aby nevstupovaly do hlavního vzduchového filtru
  • Odsávání těžkých prachových částic je zajištěno prostřednictvím výfukového potrubí
  • Hlavní filtr: Systém se suchou vložkou, který zachycuje všechny zbylé prachové částice a brání jim tak vstupovat do motoru
 Snadná výměna
  •  Konvenčně umístěný před chladičem
  •  Předčistič s odsáváním těžkých prachových částic snižuje nároky na jeko údržbu

T4S & spolehlivost

Rychle dotankujte a začněte pracovat
  • Pro natankování není potřeba zvedat kapotu nebo demontovat boční kryty
  • Větší standardní palivová nádrž 82 l. nechá traktor pracovat celý dlouhý pracovní den
  • Materiál palivové nádrže je lehký a odolný
 Filtry pro bezpečné čištění paliva před vstupem do motoru
  • Dvou spinové filtry s odlučovačem vody
  • Sklenička odlučovače umožňuje okamžitou kontrolu


Opravdu široké využití a to nejen v technice New Holland našel další kompaktní motor, tentokrát se čtyřmi válci a označením F5C. Najdete jej v traktorech modelových řad T4 V/N/F; T4 ; T5 Utility; T5 Electro command

Nízké provozní náklady
Spolehněte se na toho, kdo má patentovanou technologii Common Rail
Silný a spolehlivý motor
Větší výkon... znovu!
Co znamená čistá výkonnost (1/2)
Co znamená čistá výkonnost (2/2)

T5 EC & hospodárnost

Více času pro Vaše podnikání
  • Dlouhý servisní interval: 600 hod. pro motorový olej a 1200 hod. pro hydraulický olej
  • Všechny filtry jsou umístěné na jedné straně
  • Filtr Adblue se nachází v blízkosti palivového filtru
  • Otevření kapoty pod úhlem 85°
  • Velmi snadné čištění chladičů
Bezkonkurenční v úspoře paliva
  • Pojezdová rychlost 40 km/h ECO pro transportní operace s automatickým řazením
  • Až o 3 % méně paliva v porovnání s Tier 4A
  • Pro každou pracovní operaci naleznete správný převodový stupeň: bez vzájemného překrývání převodových stupňů

T5 EC & patentovaná technologie

  • Průkopnická řešení: Společnost Fiat vynalezla technologii Common Rail v 80. letech a přinesla ji široké veřejnosti v roce 1997 u modelu Alfa Romeo 156. Byla první, kdo ji zavedl u zemědělských strojů. Jednalo se o modelovou řadu traktorů TS-A. Vždy na čele.
  • Šetrná technika: Během pěti let společnost CNH Industrial navýšila Dow-Jonesův index na evropské i světové úrovni v sektoru průmyslového rozvoje. Čistší. Všude!
  • Prověřená spolehlivost: Společnost FPT Industrial vynalezla technologii SCR v roce 1995 a za posledních osm let vyrobila celkem přes 500.000 motorů s SCR pro zemědělský, stavební a dopravní průmysl. Spolehlivost. Potvrzená.

T5 EC & motor

Výkonné a úsporné motory díky technologii ECOblue compact HI-eSCR
  • Výrobce Fiat Powertrain Technologies (FPT)
  • Motory F5C mají čtyřventilovou techniku a HI e-SCR katalyzátor pro splnění emisní normy Tier 4B
  • Selektivní katalytická redukce SCR pro splnění emisní normy Tier 4B
  • 4 válce
  • Objem motoru 3,4 litru
  • Turbodmýchadlo s regulací Westgate
  • Nový zesílený chladič
Přidaná hodnota pro Vás
  • Velmi rychlá reakce motoru: převýšení krouticího momentu až 42 % a +20 % max. krouticí moment vs Tier 4A u modelů 100/110 hp a převýšení krouticího momentu až 37 % a +16 % max. krouticí moment vs Tier4A u modelu 120 hp
  • Objem palivové nádrže 165 litrů. Objem nádrže na AdBlue 12 litrů. Plnění palivové nádrže a nádrže AdBlue 1:1
  • Zůstaňte na poli déle: dlouhý servisní interval 600 hod.
  • Menší vibrace a nižší hlučnost
  • Nový motor s okamžitou reakcí podporuje velmi jednoduché ovládání

T5 EC & větší výkon

Tichý a hladký chod motoru díky technologii vstřikování paliva common rail
  • Nízký poměr ecEGR DOC & SCR pro splnění emisní normy Tier 4B
  • O 3 % nižší spotřeba paliva vs Tier 4A při maximálním výkonu od 1900 do 2300 ot/min.
Okamžitá reakce motoru
  • Plochá křivka maximálního výkonu od 1900 do 2300 ot/min.
  • Vyšší výkon a krouticí moment v porovnání s modely Tier 4a; +30 Nm u max. krouticího momentu a +10 Nm u maximálního výkonu
  • Nejlepší výkonnost v dopravě: maximální výkon je k dispozici i při rychlosti 40 km/h ECO a v silničním režimu při automatickém řazení

T5 EC & čistá výkonnost

Palivový systém : Vysokotlaké vstřikování paliva Common Rail (až 1800 bar) umožňuje proměnlivé dávkování paliva na základě času, tlaku a počtu vstřiků.

Hlava válců : Nová 16ventilová hlava válců pro optimální plnění a vyplachování spalovacího prostoru.

Sací systém : Nasávaný vzduch je stlačován turbodmýchadlem s novou elektro-pneumatickou regulací Waste Gate (Mitsubishi) a postupuje do mezichladiče pro optimální spotřebu paliva a okamžitou reakci motoru.

Nízkoprocentní recirkulace výfukových plynů u Tier 4B : 15% u Tier 4B místo 25% u Tier 4A s pozitivními účinky na jízdní vlastnosti, měrnou spotřebu paliva a tepelnou bilanci.

Metoda snížení NOx: Systém SCR pro snížení NOx s účinností vyšší než 90 %.
Metoda snížení pevných částic: Žádná regenerace DPF filtru – Emise pevných částic jsou řízeny pouze strategií spalování bez jakékoliv regenerace.

T5 EC & čistá výkonnost

Nižší spotřeba paliva u Tier 4B vs Tier 4A: - 3 %
Průměrná spotřeba AdBlue: 5 % ze spotřebované nafty (poměr tankování 1:1).
Celkové provozní náklady motoru Tier 4B: stejné jako u Tier 4A (-3 % paliva a 5 % AdBlue)
Blok motoru: 4 válcový, litinový blok motoru slouží jako samonosný prvek a je odolný vůči velkému namáhání.
Písty a ojnice: Optimální poměr vrtání/zdvih pro maximální krouticí moment.
Uložení klikové hřídele: F5C Tier 4B má standardně ložisková pouzdra pro uložení klikové hřídele v jednodílném bloku motoru.
Rozvodové soukolí: Dlouhá životnost i při provozu s velmi zatíženým vývodovým hřídelem PTO.


U značky New Holland máte od 100 koní k dispozici to nejlepší.

Od 100 koní jmenovitého výkonu využívají traktory motory s technologii Hi-eSCR II pro úpravu spalin. Plní tak přísné emisní normy bez toho, aby musely do motoru přisávat inertní, ochlazený, již jednou "spálený" vzduch. Toto řešení přináší řadu výhod: 

  • Spalování probíhá za velmi vysokých teplot. Palivo je tak kvalitně spálené a vzniká jen minimální množství sazí.
  • Traktory New Holland tak nepotřebují klasický filtr pevných částic, který je nutné aktivně vypalovat, protože ono "vypalování" proběhlo již v motoru. Zbytky sazí jsou odstraňovány filtrovacím systémem v katalizátoru SCR bez aktivní regenerace.
  • Z chemické energie skryté v palivu se při vysoké teplotě spalování v motoru získá více energie a proto mají motory v technice New Holland tak nízkou spotřebu paliva.  
  • Motory jsou živé a "jdou za plynem". Prakticky se to projevuje tak, že se po náhlém zatížení stroj dříve vrátí do požadované pracovní rychlosti a souprava tak má vyšší plošnou výkonnost. A to vás určitě zajímá.
  • Chlazení není v traktorech "zdarma" jako u kamionu na dálnici, kde proudí vzduch kolem chladiče díky náporu. Traktory musí vzduch k chladiči dostat ventilátorem a ten odebírá docela razantní množství energie. 
  • Celkově je konstrukce motoru jednodušší a tím i spolehlivější. Netrápí nás problematika EGR ventilu. Jedno a jednoduché turbodmychadlo do moturu doručí dostatečné množství vzduchu pro kvalitní hoření. Dvě složitá a drahá turba nejsou potřeba, proto je u našich traktorů nenajdete. 
  • Protože je spalování čisté, mají motory v technice New Holland delší servisní intervaly i při využití standardních olejů. Peníze tak šetříte dvakrát - na delším servisním intervalu i ceně motorového oleje. 
Na tomto principu fungují všechny motory pro traktory řady T5 AutoCommand, T6, kompletní řada T7, T8 i T9 a všechny motory u sklizňové techniky. Stejný systém fungují motory také u velkých kloubových nakladačů. 
 

Schéma fungování systému pro úpravu spalin Hi-eSCR II

 
Hi-eSCR_II.jpg
 


Motor NEF 4,5 litru u čtyřválcovým traktorů řady T6

Živé motory, účinné převodovky
Nízké provozní náklady
Čistota a produktivita
Odhalte technologii HI-eSCR
Efektivní řešení pro splnění Tier 4B

T6 & výkonnost

Prověřený motor s velmi hospodárným provozem
  • Nový FPT NEF motor s technologií Hi-eSCR ECOBlue™
  • Sacím potrubím vstupuje do motoru pouze ochlazený a čistý vzduch
  • Standardní koncepce motoru je typická pro traktory New Holland
  • Až 43% převýšení krouticího momentu a technologie navýšení výkonu motoru EPM poskytuje motorům dalších až 24 hp navíc
Bezkonkurenční účinnost převodovek
  • Jednoduchá, účinná a spolehlivá převodovka Semi Powershift Electro Command™ se 4stupňovým násobičem 
  • Plynulá převodovka Auto Command™ zajistí nejefektivnější převodový poměr za všech podmínek pro dosažení požadované pojezdové rychlosti
Zvýšená trakce
  • Robustní nápravy umožňující velké zatížení se 100% uzávěrkami diferenciálů zajistí průjezd traktoru jakýmkoliv terénem
  • Pneumatiky 650/65R38 s velkou styčnou plochou jsou k dispozici na všech modelech
  • Se systémem Terralock™ pojedete stále dál

T6 & hospodárnost

Moderní traktory T6 mají výkonné a hospodárné motory NEF s novou technologií Hi-eSCR ECOBlue™ …
  • Větší úspora paliva v porovnání s modely Tier 4A SCR ECOBlue™
  • Celková spotřeba paliva a AdBlue je shodná s motory Tier 4A SCR ECOBlue™
Hospodárné pojezdové ústrojí
  • Převodovka ElectroCommand™ 17/16 Eco s pojezdovou rychlostí 40 km/h má minimální parazitické ztráty
  • Převodovka Auto Command™ s plynulou změnou převodového poměru (CVT) s maximální účinností
    • Efektivní spárování účinného motoru a převodovky snižují náklady na palivo.
Rychlá a jednoduchá údržba
  • Dlouhý interval výměny motorového oleje 600 hod. a převodového oleje 1200 hod.
  • Žádné další náklady díky standardní koncepci motoru (bez cEGR & DPF)
  • Komfortní přístup k servisním místům snižuje prostoje traktoru

T6 & produktivita

  • S technologií SCR ECOBlue™ pro splnění limitů emisní normy Tier 4A dosáhly naše motory významného posunu v nárůstu výkonu, mají perfektní okamžitou reakci a jsou velmi hospodárné v porovnání s motory splňujícími limity emisní normy Tier 3.
 
  • Optimalizací procesu hoření ve spalovacím prostoru byla dosažena maximální účinnost motoru a k odbourávání emisí dochází až za vlastním motorem.
 
  • Další výzvou bylo splnění ještě náročnějších limitů přísnější emisní normy Tier 4B při zachování výkonových parametrů motorů splňujícího emisní normu Tier 4A, bez zbytečných komplikovaných řešení a bez zvýšení spotřeby paliva a nákladů vynaložených na údržbu!

T6 & Technologie HI-eSCR

T6 & efektivita

Pokročilý systém DOC + SCR a precizně doladěný monitoring (dvojí sledování) pro dosažení požadované úrovně emisí NOx
  • Motory NEF Tier 4B používají technologii HI-eSCR, což je technicky pokrokovější systém SCR, který zvyšuje účinnost odbourávání NOx na 95 %
  • Žádná recirkulace výfukových plynů ceEGR/EGR, která by nutila dělat kompromisy na úkor výkonnosti a chladicího systému.
  • Optimální spotřeba AdBlue
    • 5 až 8 % z množství spotřebovaného paliva
Požadovaný limit pevných částic (PM) je dosažen díky optimálnímu procesu hoření paliva ve spalovacím prostoru
  • Lepší hoření s vyšším vstřikovacím tlakem paliva a větším tlakem ve válcích.
  • Nepoužíváme filtr pevných částic DPF
  • Nízká měrná spotřeba


 

Šestiválcové motory NEF 6,7 litru jsou k dispozici u traktorů řad T6, T7 SWB, T7 LWB a T7 Heavy Duty

 

Plynulá převodovka udržuje motor v optimu a tím šetří palivo při práci. 
Excelentní reakce motoru
Široké pásmo konstantního krouticího momentu s turbodmýchadlem eVGT
Inovovaný design ventilátoru chlazení

T7.HD & spotřeba

Plynulé převodovky od New Holland šetří palivo
  • S převodovkou Auto Command dosáhnete nejnižších otáček motoru za všech podmínek
  • Systém řízení motoru a převodovky zaručuje správné otáčky motoru
  • Otáčky motoru jen 1300 ot./min pro 40 km/h
  • 4 body se 100% mechanickou účinností minimalizují parazitické ztráty
Ušetřete za palivo s Eco režimem předního a zadního vývodového hřídele PTO
  • Přední dvourychlostní vývodový hřídel PTO umožňuje účinný a eknomický provoz při používání, jak předního, tak zadního vývodového hřídele PTO v režimu Eco
Nízké náklady na údržbu
  • Velmi dlouhý interval výměny motorového oleje 600 hodin
  • Celkem jen 15 l motorového oleje
  • Žádná recirkulace výfukových spalin (EGR), tím pádem nedochází k dodatečnému zahřívání a nutnosti dalšího chlazení. Nedochází ani k žádnému dalšímu znečištění válců motoru a motorového oleje
  • Žádný filtr pevných částic DPF, takže není nutné počítat s jeho případnou výměnou nebo dalšími prostoji díky jeho nutným regeneracím
GPS navigace s automatickým otáčením na souvrati snižuje náklady
  • Menší překrývání záběrů při práci na poli
  • S rostoucí únavou řidiče neklesá produktivita práce soupravy díky chytré automatizaci
  • Zvyšte svůj profit pomocí telematiky – dálkové kontroly a správy strojového parku

T7.HD & motor

Excelentní reakce motoru pro vyšší výkonnost
 
Okamžitou reakci motoru je možné dosáhnout díky elektronickému turbodmýchadlu s variabilní geometrií a technologii HI-eSCR od výrobce FPT
  • Díky systému, který nepotřebuje systém recirkulace výfukových plynů (EGR), bude motor nasávat pouze čistý vzduch a může tak vyvinout rychlejší reakci při jeho zatížení v porovnání s konkurenčními motory
Významně zlepšená reakce motoru
  • Žlutá křivka znázorňuje, jak rychle se otáčky motoru vrátí zpět na nastavenou hodnotu při jeho zatížení. Šedá křivka znázorňuje rychlost reakce u motoru, který pracuje se systémem recirkulace výfukových plynů (EGR)
Zajištění konstantní pojezdové rychlosti vpřed při zatížení
 
Rychlý návrat otáček motoru zpět na nastavenou hodnotu při jeho zatížení

T7.HD & krouticí moment

Elektronické turbodmýchadlo s variabilní geometrií (eVGT) poskytuje krouticí moment pokaždé, když ho potřebujete
  • Velký krouticí moment v širokém rozsahu otáček a při nízkých otáčkách motoru dodává motoru sílu a rychlou reakci
Široké pásmo konstantního krouticího momentu v rozsahu 500 otáček
  • Elektronické turbodmýchadlo s variabilní geometrií zajišťuje optimální plnění spalovacího prostoru nasávaným vzduchem pro ideální proces hoření, čímž vzniká dokonalá křivka průběhu krouticího momentu
Konstantní krouticí moment v rozsahu otáček motoru 1200 - 1700 ot/min.
Jediné turbodmýchadlo eVGT zajistí okamžitou reakci motoru
  • Jediné turbodmýchadlo eVGT s menší setrvačností, než systém se dvěma turbodmýchadly, minimalizuje prodlevu v jeho náběhu a tím umožňuje motoru dosáhnout okamžitou reakci
Široké pásmo konstantního výstupního výkonu
  • 600 otáček konstantního výstupního výkonu od maximálního výkonu 1800 ot/min. do maximálního krouticího momentu 1200 ot/min.

T7.HD & inovace

Viskózní ventilátor
  • Otáčky ventilátoru jsou řízeny elektronicky prostřednictvím řídící jednotky motoru (ECU) a jsou nastavovány podle požadavků na chlazení
  • Viskózní ventilátor zajišťuje optimální provozní teplotu
  • Snížené otáčky ventilátoru šetří palivo a snižují úroveň hlučnosti
Reverzní ventilátor
  • Kombinace výhod viskózního ventilátoru s účinným čištěním chladičů
  • Ventilátor může změnit směr proudění vzduchu natočením lopatek pro vyčištění chladičů a přední mřížky
  • Ovládací tlačítko je umístěné na integrovaném ovládacím panelu (ICP)
  • Otočný ventilátor je možné naprogramovat do sekvence souvraťového managementu (HTS)
Variabilní ventilátor
  • Variabilní nastavení lopatek ventilátoru kombinované s reverzním ventilátorem
  • Automatické nastavení lopatek ventilátoru podle požadavků na chlazení
    • Při nízkých požadavcích na chlazení se lopatky ventilátoru automaticky natočí na malý úhel náklonu
  • Řídící jednotka motoru (ECU) může měnit úhel natočení lopatek ventilátoru a nastavit tak vyšší účinnost chlazení
  • Snížené otáčky ventilátoru šetří palivo a snižují úroveň hlučnosti

 
Modelová řada traktorů T8 je osazená motorem