Na první pohled
Že se jedná o žhavou novinku, pozná na první pohled pouze oko znalce. Jedná se o malý detail na štítku označení stroje – schéma tištěného spoje pod číselným značením. To napovídá, že se mlátička zase o kus přibližuje sektoru plně autonomních strojů, a to právě systémem IntelliSense. Ten dokáže nastavit mlátičku podle skutečných aktuálních sklizňových podmínek. I méně zkušená obsluha tak dokáže se stroje dostat 100% vloženého potenciálu.
![Oznaceni-mlaticky-crop_1.jpg Oznaceni-mlaticky-crop_1.jpg](/getattachment/c0c15702-2d51-4b7a-b28a-f17d9c4a7694/Oznaceni-mlaticky-crop_1.jpg.aspx)
Vkládání a mlácení
Mlátička CR9.80 je vybavena vkládacím bubnem DFR. Ten zajišťuje vysokokapacitní vkládání sklízeného materiálu aniž by zvyšoval potřebu příkonu ve srovnání s variantou bez vkládacího bubnu. Dostatečné naplnění mlátičky je předpokladem pro kvalitní a spolehlivé vymlácení veškerého zrna. K tomu slouží nové agresivní rotory TwinPitch Plus, které posouvají úroveň kapacity separace zase o krok dále oproti standardním S3 rotorům.
Nové možnosti nastavení sítové skříně
Všechny modely CR jsou vybaveny elektronickým nastavováním otevření předsíta. Tím je možné z pohodlí kabiny nastavovat stupeň předčištění omlatu, ještě před vlastním vstupem na hlavní síta.
![Elektronicky-ovladane-predsito_1-(1).jpg Elektronicky-ovladane-predsito_1-(1).jpg](/getattachment/a6e61b23-972d-43c2-85e3-821df6a8875c/Elektronicky-ovladane-predsito_1-(1).jpg.aspx)
Silnější a robustnější pojezd
Stvořen pro maximální rychlost 40 km/h a pro nejtěžší pracovní podmínky na podmáčených pozemcích během sklizně kukuřice, kde potřebujete největší trakční výkon. Provozní a parkovací brzda jsou nyní plně integrovány do skříně nové 2-stupňové převodovky pojezdu, tudíž se zamezilo možné kontaminaci brzd, která by mohla vést k rychlému opotřebovávání a snížení brzdného účinku.
![Hydrostatika-pojezdu-pro-prepravni-rychlost-40-kmh_1.jpg Hydrostatika-pojezdu-pro-prepravni-rychlost-40-kmh_1.jpg](/getattachment/4fcf8260-4e0e-4b88-bdd2-9bb8627bef07/Hydrostatika-pojezdu-pro-prepravni-rychlost-40-kmh_1.jpg.aspx)
![Nova-hydraulicka-cerpadla_1.jpg Nova-hydraulicka-cerpadla_1.jpg](/getattachment/dc8f76cd-7171-4ae1-bd05-4323e408bb03/Nova-hydraulicka-cerpadla_1.jpg.aspx)
![Nova-prevodovka-pojezdu-s-integrovanymi-brzdami_1.jpg Nova-prevodovka-pojezdu-s-integrovanymi-brzdami_1.jpg](/getattachment/f860f1b1-e3e1-423b-bc22-cabc4306ee9f/Nova-prevodovka-pojezdu-s-integrovanymi-brzdami_1.jpg.aspx)
IntelliSense – automatické inteligentní nastavování celé mlátičky
Jaká je výhoda systému? Dokáže pracovat s mlátičkou tak, jakoby za volantem seděla obsluha s mnohaletými zkušenostmi, která nepodléhá opotřebení a denní únavě. Úlohou řidiče je nyní kontrola správného fungování stroje a volba strategie sklizně, nikoli samotné nastavování mlátičky. Systém pracuje tak, že shromažďuje údaje ze snímačů ztrát sít a rotorů, tlakových snímačů sít a kvalitativní infrakamery sklízeného zrna. Následně tato data zpracovává a na základě výpočtů ovládá nastavení stroje jako jsou otáčky rotoru, lopatky rotoru, horní a spodní síto, předsíto a ventilátor. O stavu všech systémů řidiče informuje nové pracovní rozhraní monitoru IntelliView IV.
Možné strategie sklizně
Ovládané komponenty systému IntelliSense
Pracovní rozhraní monitoru
Příklad informací pro obsluhu
![Tenzometr-automaticke-regulace-pojezdu_1.jpg Tenzometr-automaticke-regulace-pojezdu_1.jpg](/getattachment/f4219739-d5b0-4769-a1f0-cfa953109325/Tenzometr-automaticke-regulace-pojezdu_1.jpg.aspx)
![Tlakove-snimace-sit_1.jpg Tlakove-snimace-sit_1.jpg](/getattachment/c65a2d8f-a6e8-4730-8ba6-4637d0532c02/Tlakove-snimace-sit_1.jpg.aspx)
![Usporadani-ovladacich-tlacitek-loketni-operky-crop_1.jpg Usporadani-ovladacich-tlacitek-loketni-operky-crop_1.jpg](/getattachment/ec5a9536-40b8-4628-acff-8f69740f66f8/Usporadani-ovladacich-tlacitek-loketni-operky-crop_1.jpg.aspx)
I největší machr se musí zařadit do řady...